poff, sa den helgen!

Helgen bara susade förbi. I fredags efter jobbet firade jag Louise som fyllde år. Det blev ett restaurangbesök med några goa tjejer och en alldeles lagom och väldigt mysig kväll.

Igår var det dop för älskade lilla systerdottern Alice. Jag och Alicia sjöng och spelade och dopet var jättefint. Efteråt var det fika i församlingshemmet. Massa goda kakor, nomnom! Alice börjar bli stor nu. Hon skrattar när man busar med henne och charmar alla som är runtomkring. Jag är så glad över att få vara moster till en sådan liten sötnos!

Igår kväll var jag tillsammans med några vänner inne i stan och åt och gick på bio. Vi såg filmen "Exodus, gods and kings" Som var baserad på berättelsen om Mose i bibeln. Jag måste säga att jag blev ganska besviken. När vi sedan skulle hem höll vi på att blåsa bort. Stormen Egon hade dragit in med riktigt starka vindbyar. Man riktigt kände hur det tog tag i bilen på motorvägen och grenar och saker flög i luften. Tack och lov att man kom hem helskinnad.

Idag har jag äntligen köpt en ny bil. I onsdags fick jag sålt min gamla och nu har jag uppgraderat mig till en nyare, mer pålitlig bil. Känns som en stor börda har lättat från mina axlar. Har faktiskt inte riktigt kunnat slappna av ordentligt under hela julledigheten på grund av detta så nu kommer jag förhoppningsvis kunna ta det riktigt lugnt när jag är hemma och är ledig.

Helgen avslutades med ett besök i min älskade kyrka, Connect Church. Riktigt bra predikan av Pelle Hörnmark och go lovsång. Är så glad och tacksam över alla vänner jag har där. Min extra (stora) familj!

Nu ska jag sova för imorgon är det måndag och jobb igen. Ska bli roligt att köra till jobbet imorgon i min nya bil :)

God natt!
Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback