Bara en liten dip..

Idag tänker jag inte låta mina negativa känslor eller tankar stoppa mig. Idag ska jag leva och må bra! Idag känns det lite lättare igen. Det värsta är över för denna gången och jag har fokuset på det som ligger framför istället för det förflutna. Förhoppningsvis var det bara en liten dip och förhoppningsvis kan resten av min semester kännas bra! 

Jag startade dagen med lite bibelläsning och kände en frid i hjärtat när jag läste mitt favoritbibelord; " gör er inga bekymmer för något utan låt Gud i allt få veta era önskningar genom åkallan och bön med tacksägelse. Då ska Guds frid som övergår allt förstånd bevara era hjärtan och era tankar i Kristus Jesus"  fil 4:6-7. Jag fattar inte att jag glömmer av detta löfte gång på gång. Men min bön är att alltid få vara påmind om detta och att leva i tron att Guds planer för mig är så mycket större än mina bekymmer! 
Tack Gud för att det bästa ligger framför! 

Ny ska jag äta frukost, lägga i en tvätt, repa lite sång och piano inför bröllopsspelningen samt städa lite här hemma. Ikväll blir det mys med goa tjejer! 

Sara ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback