Så har semestern dragit igång!

Semestern har börjat mestadels bra. Vädret har varit helt okej, runt 20 grader och sol och jag känner att jag äntligen börjar känna mig utvilad. Ett minus är att jag stukade foten på volleybollen i måndags och har haltat mig lite igenom dagarna. Annars har jag faktiskt inte så värst mycket att klaga på. 

Igår hade jag en fantastisk dag tillsammans med min fina vän Johanna! Vi åkte ner till Halmstad och strosade runt i staden. Sedan åkte vi till Tylösand där vi hängde en stund på stranden innan det var dags för kvällens höjdpunkt och min födelsedagspresent av Johanna; konsert med Carola! Konserten var magisk och vi var helt lyriska efteråt! Gamla klassiker och nya låtar varvades med fina små tal och härliga berättelser. För mig var det stort då Carola verkligen varit en stor idol för mig! 

Idag har jag haft en såndär dag då allt gått i slow motion. Hjärnan har liksom inte riktigt varit med. Men trot det har jag ändå fått en del gjort. Satte en ny sats med flädersaft eftersom jag glömde av den förra så att den började mögla. Jag och mamma har planterat om en stor krukväxt. Sedan har jag pillat lite med bilder på datorn, hängt vid havet med Monika och haft spelkväll hos Louise på kvällen. Helt okej dag trots min mosiga hjärna. 

Imorgon blir det troligtvis havet igen. Det sköna med semester är att jag kan bestämma det imorgon. Jag måste inte planera!!! 

Nu ska jag däremot sova! God natt! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback