Ett tag sedan sist..

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har verkligen haft fullt upp och har inte haft tid eller behov av att skriva. Bloggen har ju funkat lite som en ventil för mig där jag får pysa ut lite av det som snurrar i mitt huvud. Det senaste har jag mått ganska bra och då är det där behovet av att ventilera inte alls lika stort. Men kände ändå att det var saga för en uppdatering. Sedan jag skrev sist har som sagt mycket hänt.

Till att börja med har jag fyllt 30 (!). Jag hade en härlig 30-årsdag, men framför allt hade jag en helt fantastisk 30-årsfest med nästan 50 personer som kom för att gratta mig. Jag kan bara konstatera att jag är så välsignad med så många underbara vänner! 💕

Sedan har det varit lite andra kalas, studenter, avslutningar osv som upptagit min tid. Däremellan har det varit en hel del på jobbet samt massor att fixa med här hemma. Men jag gillar när det händer saker! 

Imorgon är det midsommarafton. Jag ska åka till linhult och fira med massa goa vänner och jag hoppas på en härlig midsommarhelg! Ska försöka sova nu så jag är pigg ich glad imorgon. 

God natt! 
Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback