Midsommarhelgen

Har haft en helt fantastisk helg uppe i Linhult. Det var sill, potatis, jordgubbar, lek, spel, bad, grill, blomplockning, härlig gemenskap och allt man kan önska sig. Jag är så otroligt tacksam över att jag får ha alla dessa underbara människor i mitt liv. Det låter klichigt men jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna utrycka min tacksamhet. 

För några år sedan hade jag aldrig kunnat drömma om att ha det såhär bra. Att ha så många vänner och att få njuta av livet på riktigt. Får nästan nypa mig i armen ibland. Och det bästa av allt är att det bara kommer bli bättre nu. Jag känner på mig att det vänt på riktigt den här gången och att mitt liv kommer blomma ut ännu mer. Jag tänker aldrig tillåta mig själv att falla in i en depression igen och jag önskar ingen annan att behöva må som jag har gjort! 

Jag har fortfarande dippar ibland, och dagar som är jobbiga, men i det stora hela känns det som att depressionen faktiskt har släppt taget om mig en gång för alla! 

Nu ska jag sova och hoppas på att få drömma om min framtida man 😜

God natt! 
Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback