Sjuk.. Igen!

Så har man åkt på en förkylning för sjätte gången i år. Det verkar som att jag blir förkyld en gång i månaden nu förtiden.. Såå segt! Idag har jag legat på soffan hela dagen. Det har varit tråkigt, och en hel del negativa tankar har försökt spöka i mitt huvud. Under den senaste tiden då jag faktiskt mått riktigt bra har jag mer och mer lärt mig att bryta de negativa tankarna när de kommer och på så sätt lärt mig att slippa den värsta ångesten. Det är väldigt skönt att kunna klara av det även om den processen också kräver energi och är jobbig. 

Jag hoppas på att jag är frisk till imorgon då jag ska spendera eftermiddagen i Connect Church. Imorgon ska jag vara med och spela piano nere i kids, en ny utmaning för mig, men det ska bli roligt. Och på tal om piano så har jag och syrran blivit tillfrågade om att sjunga och spela på ett bröllop i Augusti. Det ska bli roligt, men jag känner redan nu att jag kommer vara nervös. Dels för att jag inte känner brudparet och då känns pressen större, men framför allt för att de bett mig att spela ingångsmarchen på piano, något som jag inte alls känner mig säker på! Jag vet att jag kan klara av att spela låten, och de har även sagt att jag kan göra den väldigt enkel, men frågan är hur nervös jag kommer bli när det väl är dags?! Man får ju liksom inte spela fel.. Detta blir en stor utmaning för mig, men jag försöker intala mig själv att jag gillar utmaningar så samtidigt är nog detta bra för mig ;) 

Nu ska jag sova så att jag känner mog bättre imorgon! God natt alla fina! 

Sara ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback