Lyckad operation

Igår genomgick min pappa en hjärtoperation där de bytte ut en hjärtklaff. Jag var så fruktansvärt orolig hela dagen (kanske lite för orolig) så det var verkligen en stor lättnad när beskedet kom om att allt hade gått bra. Nu väntar läkande och tillfrisknande, men pappa är en fighter så det ska nog gå bra. 

Jag hade många vänner som bad och skickade hälsningar under dagen och det kändes så gott att känna det stödet! Tack alla ❤️

Idag har jag jobbat och sedan fick jag besök av min syster och systerdotter. Vi käkade våfflor och tittade på frost :) mysig kväll! 

Nu ska jag sova för imorgon står klockan på fem för tredje dagen i rad.. Börjar känna mog lite sliten! 

God natt alla fina vänner! 

Sara ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback