Nästan frisk, men orolig själ..

En positiv sak med mig är att jag verkar ha ett bra immunförsvar. För det första blir jag sällan sjuk. Och för det andra blir jag ofta snabbt frisk igen när jag väl blir sjuk. I fredags kväll mådde jag sämre än jag gjort på väldigt länge. Kan faktiskt inte minnas när jag mådde så dåligt senast. Den natten var också riktigt jobbig, men igår vaknade jag med att febern var borta. Sedan var det som att för varje timme som gick kände jag mig bättre och bättre och på kvällen var jag nästan helt pigg. I natt har jag sovit bra och nu känns det som att det enda spåret av sjukdom som finns kvar är en täppt näsa, och det kan man ju leva med ;). 

Idag är det söndag och jag tänkte försöka ta mig iväg till kyrkan i em. Blir nog bara ett möte idag, då jag tror det är vad jag orkar. Imorgon är det ju måndag igen och denna veckan har det blivit så att jag öppnar på jobbet (med andra ord börjar jobba kl 06.00) både måndag, tisdag och onsdag och det kommer nog bli tufft att gå upp så tidigt tre dagar i rad. 

En annan (ganska stor och jobbig) sak som har upptagit mina tankar denna helgen är att min älskade pappa ska in och hjärtopereras imorgon. De ska byta ut en hjärtklaff och en bit av aortan som håller på att kollapsa, och jag har väldigt svårt för att vara lugn inför det och känner mig väldigt orolig. Jag vet att han också är väldigt orolig. Så ni som tror på bön får väldigt gärna be för det imorgon! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback