Sjuk :/

Kom hem från jobbet för några timmar sedan. Har känt mig lite krasslig hela dagen, men det var först efter 1,5 timmes sömn på soffan som det bröt ut på riktigt. Feber, frossa, ont i kroppen och ett svullet öga. Så tråkigt och följderna blir ytterligare en fredagkväll hemma i soffan. 

Jag vet att jag klagar mycket, och att jag kräver en del uppmärksamhet. Det är liksom lite av mitt stora problem. Jag skäms ibland medan jag vissa dagar faktiskt skiter i det. Nu tycker jag dock att jag har rätt att klaga då alvedon inte tycks hjälpa och febern bara tycks stiga! :(  önskar så att jag hade någon här som kunde ta hand om mig, som kunde klappa mig på håret och bara viska snälla ord i mitt öra. Just nu känner jag mig så svag. 

Det är dock ändå skönt att det äntligen är helg. Denna veckan har varit jobbig på många sätt, mycket på jobbet och många sömnlösa nätter. Jag hade som tur var inte så jättemycket inplanerat i helgen så det får bli till att ligga hemma och kurera mig! 

Hoppas ni mår bra och att ni får en skön helg.. Har hört att våren är på väg! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback