Vårkänslor eller genombrott?

Vissa dagar blir bara bättre än andra. I morse var jag galet trött när klockan ringde, men jag var trots det på bra humör (vilket är ovanligt för mig på morgonen). Jag tog mig iväg till jobbet och insåg att det faktiskt redan hade börjat ljusna när jag var framme vid 06.00. Dagen rullade på som vanligt, det enda som skiljde sig var väl kanske att vårsolen värmde lite mer än vanligt ;). 

Jag har egentligen inte gjort så mycket idag. Jobbat, handlat och gått en promenad. Men jag har haft en bra känsla i kroppen. Det kan bero på att våren är på väg, men på ett sätt hoppas jag att det kanske beror på något annat. Vill inte att mina känslor ska vara så bundna till årstid och väder. Jag hoppas istället på att jag verkligen är på väg någonstans. Att vinden har vänt och att mitt genombrott är här. Det hade varit så fantastiskt! Jag ska göra allt för att försöka behålla fokus och blicka framåt. Jag vet att jag sagt så massa gånger, och jag vet att jag fallit tillbaka varje gång men jag tror och hoppas att det blir annorlunda denna gången. Detta ska bli mitt år. Jag ska igenom en gång för alla och denna depressionen ska bara bort! 

Nu ska jag sova. Att börja 06.00 tre dagar i rad är inte min grej.. ;) 

Men först ett foto på en fin krokus på vår tomt: 

Sara ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback