Bra vecka

Den senaste veckan har varit bra! Jag har gjort mycket roligt, men också tänlt en hel del. Men jag känner återigen att jag är på väg åt rätt håll, att jag mitt genombrott kommer. Nu hoppas jag bara på att det faktiskt är dags! Att det är min tur att få blomstra. Idag vaknade jag dock med halsont och huvudvärk men det kan man ju leva med. Jag har ändå varit i kyrkan hela dagen och träffat massor av härliga människor. Jag ÄLSKAR min kyrka!

Just nu längtar jag galet mycket efter sommar och värme, det är mitten av maj men det är fortfarande väldigt kallt ute. Jag är trött på att frysa! Tänk när man kan gå i shorts, äta glass på stranden, sitta på altanen och grilla till sent på kvällen, sola och bada! Någon mer än jag som längtar?! ;) 

Nu ska jag snart sova, imorgon börjar jag 06.00 igen och med tanke på att jag känner mig krasslig (igen) så är det nog bra med många timmars sömn! 

Hoppas ni haft en härlig helg!

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback