Mors dag.

Jag tycker det är fint att ha dagar då man firar saker lite extra. Idag är det mors dag och det är ju en fantastisk dag för alla hjältar som i vått och torrt finns där för sina barn. Idag var jag i kyrkan där mors dag uppmärksammades genom att ge gåvor till alla mammor samt ett tillfälle att fotas framför en fotovägg tillsammans med sina barn. Väldigt fint och säkert väldigt uppskattat av alla mammor som fick uppleva det. 

En av alla saker jag kämpar med är min avundsjuka. Och sådana här dagar kan känslorna bli ganska starka. Jag längtar så otroligt mycket efter den dagen då jag själv får bli mamma. Och jag erkänner, jag är lite avundsjuk. Men jag försöker också tänka att min tid kommer, att det bästa ligger framför mig och att jag har så mycket välsignelser som väntar på mig. Jag vill ju så gärna tro att det är sant. 

Nu ska jag sova för imorgon blir en lång dag med sommarfest på jobbet! 

God natt!
Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback