Jobbig vecka!

Nästan alla mina blogginlägg är skrivna hemma i soffan då jag är ensam hemma och känner mig lite nere. Så även detta! Imorgon är det en vecka sedan min älskade lilla Costello försvann! Jag har letat varje dag, satt upp lappar, delat efterlysning på Facebook, ringt till polisen och bett otaliga böner för att han ska komma hem igen. Men än har han inte synts till.. :( denna veckan har varit väldigt jobbig, jag har sovit dåligt och gått upp tidigt för att gå ut och leta efter Costello. Och jag har känt mig ganska nere. 

Idag var jag så trött att jag mådde illa. Tog en power nap som visst blev tre timmar lång och sedan orkade jag helt enkelt inte ta mig iväg någonstans. 
Har känt mig ganska likgiltig hela dagen och inte kunnat äta så mycket. Nu är jag mest ledsen och frustrerad över alla känslor och saknaden av min älskade katt! 

Imorgon har jag inte så mycket inplanerat men på söndag blir det en heldag i kyrkan.. Eller snarare på clarion hotel post där vår kyrka ska ha super sunday. Jag ska vara med och spela piano i kids-lovsångsteamet vilket ska bli utmanande då jag inte alls är van vid att spela tillsammans med andra. 

Nu ska jag snart gå och lägga mig och hoppas på att få sova. Känner dessutom att huvudvärken börjar komma smygande.. Inte kul! 

Hoppas ni har en bra kväll! 

Sara ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback