Söndag!

Söndagkväll igen. Sitter i soffan och tittar på Safe haven, så mysig film! Ska dock snart åka och träna konståkning så jag hinner tyvärr inte se klart den.. Men det är så kul att få vara tillbaka på isen! 

Denna helgen har varit både bra och lite kämpig. Jag har gjort många roliga saker, bland annat varit på två roliga födelsedagskalas och varit i kyrkan. Men jag har också kämpat en hel del med mina tankar. Framför allt så har nätterna varit jobbiga och jag har även drömt en del riktigt otäcka mardrömmar och vaknat helt kallsvettig och skakig. Inte roligt. Jag försöker allt jag kan att bara fokusera på allt positivt och blicka framåt. Det går sådär, men jag är ändå (för det mesta) fast besluten i att fortsätta. Jag kan ändå se att jag har kommit en bra bit på vägen och att jag är på väg åt rätt håll. 

Är så tacksam över alla som stöttar mig i det här. Ni fattar inte vad ni betyder!! 

Nu är det dags för mig att dra till ishallen! Ha en bra kväll allihopa! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback