Nackspärr och ångest!

Just nu vill jag bara skrika! Ångesten har hälsat på flera gånger den senaste veckan (bla. Ikväll) och jag är så trött på den! Nu har jag dessutom fått nackspärr och jätteont i huvudet så just nu känns livet pissigt!

Jag tog mig ändå iväg till kyrkan för gudstjänst. Det var en bra predikan om att falla i Guds händer. Tyvärr hade jag svårt att hålla fokus då nacken värkte och andra tankar kom i vägen. Men jag försöker bara göra det -falla i Guds händer och vila där tills jag har kraft att kämpa vidare.

Imorgon ska jag upp 05.00, så jag ska försöka sova nu! Detta blev ett kort inlägg, mest för att jag ville få ut mina tankar ur huvudet!

God natt alla vänner!

Sara ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback