1 januari

Så var det ett nytt år igen. Måste säga att året 2015 gick väldigt fort, men det kanske bara känns så ju äldre man blir. 
Jag ska inte skriva så mycket om året som varit utan istället försöka fokusera framåt och tänka på vad jag har för förväntningar och önskningar inför 2016. 

Jag har en del drömmar. Men den absolut största är att jag ska få må bra psykiskt. Att jag en gång för alla ska ta mig ur min depression och slippa genomlida fler panikångestattacker och vakna orosnätter. 

Året har börjat bra än så länge. Jag vaknade, gick upp och åt frukost och sedan fick jag chansen att busa lite i snön med min älskade systerdotter Alice som var och hälsade på hos mamma och pappa. Att få träffa Alice gör mig alltid glad. Hon är ett litet busfrö med stort hjärta och hon ger mig så mycket glädje! 

Resten av dagen har jag bara spenderat i soffan. Har tittat på film, pratat lite i telefon, försökt läsa lite samt funderat en hel del. Idag har jag dock lyckats hålla mina tankar på ett positivt plan. Tänkt på allt som är bra i mitt liv och på vad jag kan göra för att komma ännu närmre mina drömmar och mål. Det är inte lätt att komma fram till några lösningar, men jag känner mig än så länge ganska förhoppningsfull och beslutsam inför det nya året. 

Nu ska jag snart gå och lägga mig och imorgon ska jag träffa min underbara vän Hanna! 

God natt alla fina! 
Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback