Back to reality..

Några dagar in i det nya året och jag har börjat jobba igen efter julledigheten. Jag har jobbat två dagar på en annan förskola då vi slagit ihop oss lite under julen. Det var ganska trevligt och det är alltid intressant att se hur de gör på andra ställen. Imorgon är det trettondagen vilket innebär ledigt igen, skönt med lite mjukstart. Egentligen känner jag inte att jag är redo för en ny termin (om man nu någonsin blir det?!). Har varit så ofantligt trött denna julen att  det känns som om jag hade behövt sova minst en vecka i sträck för att verkligen känna mig utvilad. 

Imorgon har jag inga direkta planer. Känner för att göra någonting men får se imorgon om jag orkar ta tag i det. Ska om inte annat försöka städa ut lite av julen här hemma. Idag eldade jag upp min julgran som barrade alldeles för mycket. Känns lite vemodigt att städa ut julen samtidigt som det känns skönt att få fram lite vårigt. 

Våren lär ju dock dröja då vi verkar ha drabbats av en långvarig kyla. Imorse var det -10 grader ute. Brrrr! Fast jag tycker inte att det hade skadat om det kom lite snö nu när det äntligen blivit kallt. 

Nu ska jag försöka sova lite. Har haft två förfärliga nätter med lite sömn så jag hoppas på en bättre natt i natt. 

God natt alla! 

Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback