Israelresan

I torsdags kom jag hem från mitt livs resa. Tio dagar i Israel med min fantastiska kyrka. Jag är så tacksam att jag fick möjligheten att åka med. Vi har besökt många bibliska platser t.ex. Jerusalem, Betlehem, Nasaret, Gennerets sjö, Jordanfloden mm. Vi har badat i döda havet, vandrat i fantastiska berg, sovit en natt i ett beduinläger i öknen och ridit kamel. Vi har haft andakter, bett och sjungit lovsång på de mest fantastiska platser. Vi har haft en go gemenskap genom hela resan och Gud har välsignat oss med fantastiskt väder hela tiden. Jag har ännu inte hunnit smälta alla intryck och upplevelser från resan men jag vet att jag har fått med mig så mycket och att jag har förändrats under dessa tio dagar. 

Här kommer några bilder och snart kommer ett nytt blogginlägg med lite mer detaljerad uppdatering från resan. 













Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback