Londons levererade!

Igår kom jag hem från en fantastisk Londonresa. Inte nog med att jag fick spendera några härliga dagar med fantastiska vänner, jag har även fått uppleva en helt fantastisk konferens där jag verkligen känt att jag har fått växa ännu mer i min tro och i min relation med Gud. 

Min största bön innan colour conference  var att få höra Guds röst. Att få en liten vägvisare i hur jag ska gå vidare i mitt liv. Och även om jag inte bokstavligt talat har hört honom tala så har jag känt tydligt att det som predikades under konferensen, lovsången och alla samtal jag haft med vänner har varit mitt i prick för det jag står i just nu. I en arena med 11000 kvinnor kändes det ibland som att det bara var jag där, att personen på scenen vände sig direkt mot mig och talade rakt in i mitt hjärta. En del pusselbitar i mitt liv börjar falla på plats och jag känner ett ännu starkare hopp om en ljus framtid. 

Temat för konferensen var "Found". Jag har länge känt mig förvirrad över mig själv då min depression tagit överhanden och då jag inte varit den spralliga, glada tjejen som jag egentligen är. Jag har länge kämpat med mina känslor och tankar, och jag har många gånger känt mig lost. Min tro på Gud har många gånger hjälpt mig igenom men ändå har tvivlen varit starka många gånger. Under denna konferensen har jag känt mer och mer att jag börjar hitta tillbaka till den jag verkligen är. Jag känner mig taggad inför att ta nästa steg i mitt liv och just nu känns det som att inget kan stoppa mig! 

Förutom en fantastisk konferens har vi även njutit av några härliga dagar med shopping, musikal och mysiga promenader längs Londons gator. London är en fin stad som har mycket att erbjuda. Har du inte varit där kan jag  verkligen rekommendera dig att åka dit! Kanske ska du hänga med på Colour conference nästa år?! ;) 

Några bilder från en underbar Londonresa: 






















Sara ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback